Thursday 15 December 2011

Kini Kembali ! Horay !

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.*  gaya2 penyampai berita. mwewheheh.

 Nak tahu?Tanak tahu pon nak bgthu jugak,pedulik hape. haha, Sekarang jam telah menunjukkan tepat 4.30 pagi. Waktu yang patut dinikmati . Waktu semua manusia termasuk haiwan2 (mungkin) enak dibuai mimpi, Waktu yg juga merupakan waktu yg afdal untuk bangun dipagi2 buta dan melakukan solat sunat. Waktu ini sepatunya digunakan sepenuhnya. Namun tidak bagi saya. * oh,ayat sungguh menunjukkan Karangan BM A+.
Mata ini seolah2 ingin bekerja siang dan malam tanpa henti dan meninggalkan kesan yang mendalam buat empunya badan.Mendalam sangat tu sbb tinggalkan kesan eyebag di bawah mata .Sobssobs. :(
Sungguh,saya tak boleh tidur. Tak boleh tidur sebab eksaited exam dah habis.Yeahh, im freeee ! kehkehkeh, Patut time mcm ni lah nak qada' tidur,tidur semahumahunya kalau boleh until Max 24:7 macam kumpulan sensasi Malaysia ala2 Korea. opss!

Cop2! Panjang sungguh mukadimahnyepunnnn. huhu, Actually, I just want to say that I'm back! yeahh , I'm back to this blogging site.Bagi yang tak tahu,sebelum ni kita kan da pernah ada blog, tapi kan, entah macam mana kan,kita kan takde idea kan,nak tulis ape kan dalam blog tu,lepastu kan,kita kan tak bukak terus kita punya blog tu,kesian blog tu kan, password pon kita lupakan. Sebab tu kan kita buat blog baru. Semuanya baru berserta azam baru agar bnyak idea yang membuak2 mencurah keluar serta kegigihan update entry stiap hari. haha. Setiap hari? macam boleh .Tak la, maybe kita takla update setiap hari,kita hanya jadikan blog ni tempat curahan perasaan,berkongsi sedikit ilmu,berkongsi cerita dan pengalaman dan selebihnya yang berunusr privasi kita simpan jauh di sudut hati and blog ni wujud pun atas dasar suka2 saja, cewahh. So. im still in learning process, kita tak tahu sangat pun guna blog ni,pakai redah-hentam-kromo saja dan juga berpandukan tutorial yg banyak membantu. Terima kasih secara tidak langsung kepada mereka yang terlibat menguploadkan tutorial yang awsome tu.
Akhir kata,nantikan keaktifan saya dalam mengupdate entry pada masa akan datang, kihkih,*macam ada org baca.
0k, till then,

 Salam :)
  

3 comments: